Saturday, December 9, 2006

Leuk al die enthousiaste reacties van de Fam.
Gisteren mama's 62e verjaardag gevierd in Nieuwegein. Was weer gezellig om iedereen te zien. Familie bijeenkomsten staan altijd weer garant voor veel herrie (en weinig goede gesprekken) aan tafel. Heerlijk oud hollands gegeten incl. 'chlamidia-worsten' voor de vega's.
Morgen doet Sinterklaas met wat vertraging Nieuwegein nog even aan. Nu het gezin inmiddels uit 10 man bestaat kan dat nog wel eens een tijdje duren voordat we door alle kado's zijn.
Waarschijnlijk de laatste Sinterklaas zonder (klein)kinderen. Gek idee hoor.

Als ik me niet vergis zitten Corrie en Arno nu in de 10e week. Corrie begint al een beetje een buikje te krijgen al vindt ze het volgens mij niet zo leuk dat ik dat tegen haar gezegd heb. Vind het juist wel bijzonder, nu gaat de buitenwereld ook zien dat er een klein vd Heuveltje/ vd Veentje komt.

3 comments:

Anonymous said...

Hallo Annemarie,

We zitten nu meer richting week 11 en je moet juist zeggen dat Corrie een buikje krijgt, anders dan zwaait er wat. Geloof me, ik kan het weten :D

Groetjes,

Arno.

Anonymous said...

Nou ik begin ook een buikje te krijgen hoor ;)

Bedankt voor de cadeau's A'rie!

Groet

Maarten-Eeke

Anonymous said...

Hallo Annemarie
Leuke weblog. Ook ik begin een buik.....je te krijgen. Mooie foto en nogmaals bedankt voor de bloemen die je oma gestuurd hebt.